Boka körlektion i Göteborg

Ta körkort i Göteborg med hjälp av Wieselgrens Trafikskola

Hos oss på Wieselgrens Trafikskola hjälper vi dig att ta ditt körkort. Vi erbjuder lektioner och pass året om som är både teoretiska och praktiska.

Befinner du dig i eller omkring Göteborg och känner dig sugen på att boka körlektioner, är Wieselgrens Trafikskola ett perfekt alternativ för dig!

Oavsett om du aldrig tidigare suttit bakom en ratt, eller om du kört mycket hemma, vill vi gärna hjälpa dig att bli en ännu säkrare, tryggare och duktigare bilförare.

När du bokar körlektion hos oss, kan du känna dig trygg med att du får professionell och pålitlig hjälp av en av våra anställda körskolelärare. Alla våra anställda är mycket professionella och har en gedigen kunskap och erfarenhet inom branschen.

Boka körlektion i Göteborg

Kontakta oss för mer information

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor gällande våra körlektioner och körkortspaket, eller om du undrar någonting annat om Wieselgrens Trafikskola. Vi ser alltid till att svara så snart vi kan!

Ta körkort i Göteborg

Körkortspaket i Göteborg

När du väljer att vända dig till oss på Wieselgrens Trafikskola när det är dags för dig att ta ditt körkort, väljer du ett smidigt och smart företag som tänker på sina kunders bästa. Hos oss kan du välja mellan olika körkortspaket, beroende på vad som passar dig bäst.

Dessa paket innehåller olika många lektioner och körtillfällen, och behöver du tips och hjälp att bestämma vad som passar sig kan våra anställda alltid hjälpa dig. Du har även möjligheten att få ett körkortspaket individanpassat efter dina behov som bilförare.

Med ett körkortspaket som passar dig, kan du spara både tid och pengar. Det är med andra ord ett smart och effektivt sätt för dig att lönar av att ta ditt körkort.

Kommande Kurser

Får ni förhinder till någon av våra kurser skall återbud lämnas senast 3 arbetsdagar före kurstillfälle.
Vid sjukdom skall detta styrkas med ett läkarintyg annars utgår full debitering.

Nästa Riskettan

27/04 Lördag KL 11:00-14:30