Om trafikskolan

Om Wieselgrens Trafikskola på Hisingen

Vår trafikskola ligger centralt på Hisingen i Göteborg, en minuts gå väg från buss och spårvagnshållplatsen Wieselgrensplatsen. Anledningen till att vi valt just Wieselgrensplatsen är pga. närheten till övningsområden vilket innebär att du som elev kan spara mycket tid och pengar!

Just nu är vi fem trafiklärare, som alla har många års erfarenhet i ryggsäcken. Vi kan erbjuda dig intensivutbildning och skräddarsy ett schema som passar just dig. Är du en trafiklärare under utbildning som behöver praktik är du välkommen att kontakta oss.

Vårt mål är uppnått när vi kan besvara dina förväntningar på ett tillfredställande sätt, och du går ifrån oss med ett leende, och ett stort bagage med erfarenhet och kunskap.

Vi nöjer oss bara när DU är nöjd!

Wieselgrens Trafikskola