Intensivkurs Körkort

Ta körkortet genom vår intensivkurs

Gå intensivkurs hos oss

Vill du ta körkort, men vill också att det ska gå snabbt? Då är en intensivkurs för körkort det bästa alternativet för dig. Hos oss på Wieselgrens Trafikskola erbjuder vi intensivkurs för körkort till dig i Göteborg med omnejd och anpassar oss efter dig som kund.

En intensivkurs är en bra idé för dig som har svårt att köra på egen hand hemma. Kanske finns det ingen inspiration, eller så finner du inte tiden till att övningsköra.

Om du istället vill välja att under en kortare period lägga all fokus på att ta ditt körkort, kan vi lägga upp en individanpassad plan för dig som passar dig och din vardag. Med en intensivkurs för körkort har du möjlighet att få ditt körkort avklarat på ett smidigt sätt och få kursen planera utifrån dina önskemål och behov.

Ta körkort genom att gå vår intensivkurs på Hisingen

Din väg till körkortet

Boka tider via vår E-handel

intensivutbildning Göteborg

Intensivkurs – körkort på nolltid

Om du bestämmer dig för att använda dig av en intensivkurs när du ska ta körkort, kommer du tillsammans med din körskolelärare fram till vilket upplägg som passar dig bäst. Du kan välja mellan olika mängder av körlektioner, och utöver dessa kommer teorilektioner även vara en del av kursen. Ett eget ansvar att självstudier teorin förväntas av dig som kund, för att du ska ha möjlighet att ta ditt körkort efter intensivkursens slut.

En intensivkurs är en förberedelse för att du ska bli beredd på teoriprovet och uppkörningen. Vi hjälper dig under kursens gång att ta reda på vad du behöver öva mer på och vad vi ska fokusera på under körlektionerna och teoripassen.

Är du sugen på att ta en intensivkurs eller har några frågor eller funderingar kring upplägget? Hör gärna av dig till oss, så svarar vi så snart som vi kan! Varmt välkommen till oss på Wieselgrens Trafikskola!

Kommande Kurser

Får ni förhinder till någon av våra kurser skall återbud lämnas senast 3 arbetsdagar före kurstillfälle.
Vid sjukdom skall detta styrkas med ett läkarintyg annars utgår full debitering.

Nästa Riskettan

16/03  Lördag Kl 11:00-14:30