Trafikskola i Göteborg

En trafikskola som hjälper dig på vägen till körkortet

Wieselgrens Trafikskola är körskolan för dig i Göteborg som vill ha hjälp av ett tryggt och smidigt företag när det är dags för dig att ta körkort. Här hos oss erbjuder vi utbildningar för dig som vill ta körkort för personbil och vill ha hjälp av professionella körskolelärare. Oavsett om du vill ha körlektioner, teorilektioner, handledarkurs, riskettan, eller kanske alltihop, är vi rätt trafikskola för dig i Göteborg.

För oss på Wieselgrens Trafikskola är det viktigaste att våra kunder blir helt nöjda. Vi arbetar därför mycket med att våra tjänster ska finnas tillgängligt på ett smidigt och säkert sätt för våra kunder.

Att ta körkort är ett stort steg i livet, och det är alltid viktigt att det sker på ett korrekt sätt, för att du ska ha möjlighet att bli en bra och säker förare i trafiken framöver.

s4

Din väg till körkortet

Boka tider via vår E-handel

Handledarutbildning

Kunnig och pålitliga anställda

Vi värderar att ha professionella anställda som kan ge våra kunder det som de önskar och behöver. Tack vare att Wieselgrens Trafikskola har kunniga och professionella anställda, är vi ett tryggt och säkert företag att vända sig till när man letar efter en bra trafikskola i Göteborg. Våra körskolelärare är välutbildade och har all den kompetens och erfarenhet som krävs för att kunna ge dig en god början på ditt liv som bilförare.

Våra anställda hjälper dig att skräddarsy och individanpassad lektioner för dig, så att du får ut så mycket som möjligt av din tid här hos oss på Wieselgrens Trafikskola. Våra teorilektioner är noggrant skapta för att du ska få all viktig information om att vistas i trafiken.

Har du några frågor eller funderingar kring våra tjänster eller om oss som jobbar på Wieselgrens Trafikskola, tveka inte på att höra av dig till oss. Vi svarar alltid så snart som vi kan!

Kommande Kurser

Får ni förhinder till någon av våra kurser skall återbud lämnas senast 3 arbetsdagar före kurstillfälle.
Vid sjukdom skall detta styrkas med ett läkarintyg annars utgår full debitering.

Nästa Riskettan

16/03  Lördag Kl 11:00-14:30